SEC TrustToken و TrueCoin را به دلیل کلاهبرداری استیبل کوین متهم می کند

دو شرکت رمزنگاری مرتبط با استیبل کوین TUSD به اتهام نقض اوراق بهادار توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده TrueCoin و TrustToken اتهاماتی را که توسط SEC ارائه شده بود، به اتهام عرضه ثبت نشده و فروش قرارداد سرمایه گذاری بین نوامبر 2020 و…

NewsBanner

دو شرکت ارز دیجیتال مرتبط با استیبل کوین TUSD به نقض اوراق بهادار توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده متهم شدند.

TrueCoin و TrustToken هزینه های ارسال شده توسط SEC را تسویه کردند که ادعا می کرد پیشنهادات ثبت نشده و فروش قرارداد سرمایه گذاری بین نوامبر 2020 و آوریل 2023. TrustToken پلت فرم غیرمتمرکز وام مالی TrueFi را ایجاد کرد که به کاربران اجازه می دهد از TrueUSD TrueUSD استفاده کنند.
TrueUSD، یک استیبل کوین که توسط TrueCoin منتشر شد.

در شکایتی در 24 سپتامبر، SEC اعلام کرد که هر دو شرکت از تاکتیک های بازاریابی گمراه کننده برای تبلیغ TUSD و TrueFi به عنوان ابزارهای سرمایه گذاری "ایمن و قابل اعتماد" استفاده کردند. خورخه جی تنریرو، رئیس موقت دارایی‌های رمزنگاری و واحد سایبری SEC، تأکید کرد که این مورد نشان می‌دهد که چرا ثبت شرکت برای حمایت از سرمایه‌گذاران حیاتی است.

به دلیل این درگیری، نبردهای حقوقی در جریان است که شامل شرکت هایی مانند Coinbase می شود. قانونگذاران همچنین از آژانس اوراق بهادار در مورد رویکرد "تنظیم از طریق اجرا" درخواست کرده اند، و کمیسیونر SEC، هستر پیرس، استراتژی تنظیم کننده را ناکارآمد و گیج کننده توصیف کرده است.

بدون پذیرش یا رد اتهامات، TrueCoin و TrustToken موافقت کردند که جریمه های 163766 دلاری را بپردازند. TrueCoin همچنین با کاهش اضافی 340,930 دلار جریمه شد.

این تسویه حساب به لیست رو به رشدی از جریمه های SEC که علیه صنعت کریپتو وضع می شود اضافه می کند. از سال 2013، کسب‌وکارهای رمزنگاری بیش از 7 میلیارد دلار به آژانس پرداخت کرده‌اند و یک مطالعه نشان داد که جریمه‌های کریپتو در 12 ماه گذشته بیش از 3000 درصد افزایش یافته است.

منبع خبر

لینک کوتاه : blockchand.net/n/17ed9