IBIT بلک راک با پیشروی ETF های بیت کوین با سود 105.84 میلیون دلاری تسلط دارد.

آخرین جلسه معاملاتی روز چهارشنبه فعالیت قابل توجهی را در ETF های بیت کوین و اتر اسپات نشان داد. صندوق های ETF بیت کوین به حجم معاملات قابل توجهی دست یافتند، با این حال برخی از صندوق ها با کاهش مواجه شدند. ETF های اتر نقطه ای

NewsBanner

آخرین جلسه معاملاتی روز چهارشنبه فعالیت قابل توجهی را در ETF های بیت کوین و اتر اسپات نشان داد.


صندوق های ETF بیت کوین به حجم معاملات قابل توجهی دست یافتند، با این حال برخی از صندوق ها با کاهش مواجه شدند.
ETF‌های Spot Ether نیز شاهد جریان‌های قابل‌توجهی بودند و بازیگران کلیدی مانند Grayscale و Blackrock پیشتاز بودند.
آخرین روندها در بیت‌کوین و ETFهای اتر را کشف کنید، که منعکس کننده میلیاردها تراکنش و بینش در مورد حرکات فعلی بازار است.


عملکرد ETF بیت کوین: سود و زوال


روز چهارشنبه، دوازده ETF بیت کوین حجم معاملاتی را نزدیک به 800 میلیون دلار گزارش کردند که در مجموع 105.84 میلیون دلار جمع آوری کردند. IBIT بلک راک یک مجری برجسته بود و 184.38 میلیون دلار تضمین کرد. در همین حال، Bitwise’s BITB 2.07 میلیون دلار به دارایی های خود اضافه کرد. با این حال، FBTC Fidelity و ARKB از Ark Invest با رکود مواجه شدند و به ترتیب 33.19 و 47.41 میلیون دلار از دست دادند. ورودی جمعی به ETF های بیت کوین از اوایل ژانویه 2024 اکنون به 17.94 میلیارد دلار رسیده است که 4.63 درصد از ارزش بازار بیت کوین را تشکیل می دهد و ارزش کل دارایی ها 58.04 میلیارد دلار است.

ETF های نقطه ای اتر: خلاصه ای از فعالیت معاملاتی


ETF های نقطه ای اتر نیز عملکردی قوی از خود نشان دادند و در روز چهارشنبه 43.23 میلیون دلار به دست آوردند. شرکت Grayscale's Mini Ether Trust با کسب 26.63 میلیون دلار پیشتاز شد. ETHA بلک راک با 9.38 میلیون دلار دنباله رو داشت و FETH فیدلیتی 6.45 میلیون دلار سود داشت. علاوه بر این، CETH 21shares سهم متوسطی معادل 774100 دلار داشت. با وجود این جریان‌ها، خالص خروجی‌های ETFهای اتر از اواخر جولای به ۵۸۰.۹۴ میلیون دلار می‌رسد. مجموع حجم معاملات در روز به 124.18 میلیون دلار رسید و نه صندوق اتر روی هم 7.03 میلیارد دلار در اتر نگهداری می‌کردند که معادل 2.26 درصد از ارزش بازار اتریوم است.


نتیجه گیری


به طور خلاصه، در حالی که ETF های بیت کوین و اتر نقطه ای در آخرین جلسه معاملاتی فعالیت شدیدی را نشان دادند، تصویر کلی نشان دهنده نتایج متفاوت با سودهای قابل توجه است که با برخی زیان های قابل توجه جبران می شود. داده‌های انباشته بر ماهیت پویای بازار ETF کریپتو تأکید می‌کند و بینش‌های ارزشمندی را برای سرمایه‌گذاران ارائه می‌کند تا فرصت‌ها و ریسک‌های بالقوه آینده را هدایت کنند.

منبع خبر

لینک کوتاه : blockchand.net/n/0fbbb