Worldcoin در سه کشور دیگر راه اندازی شد. خوشه های توکن WLD

پس از اینکه توسعه دهندگان عرضه محصولات خود را در کشورهای بیشتری گسترش دادند، Worldcoin برای سومین روز متوالی افزایش یافت. Worldcoin در کشورهای بیشتری راه اندازی شد Worldcoin (WLD) سطح مقاومت مهم را در 2 دلار، بالاترین نقطه آن از 2 آگوست، مجدداً آزمایش کرد. این توکن افزایش یافته است…

NewsBanner

افزایش Worldcoin برای سومین روز متوالی با گسترش راه‌اندازی محصولات توسط توسعه‌دهندگان

Worldcoin برای سومین روز متوالی افزایش یافت، پس از آنکه توسعه‌دهندگان محصولات خود را به کشورهای بیشتری گسترش دادند.

راه‌اندازی Worldcoin در کشورهای بیشتر

Worldcoin به تازگی در گواتمالا، مالزی و لهستان راه‌اندازی شده است. علاوه بر این کشورها، Worldcoin در مکان‌هایی مانند آرژانتین، شیلی، اتریش، مکزیک و ایالات متحده نیز در دسترس است.

Worldcoin دوباره سطح مقاومت مهمی را در ۲ دلار آزمایش کرد که بالاترین نقطه آن از دوم اوت است. این توکن بیش از ۵۴٪ از پایین‌ترین سطح خود در ماه اوت افزایش یافته است.

بر اساس اطلاعات موجود در وب‌سایت آن، توسعه‌دهندگان بیش از ۶.۷ میلیون تأیید هویت World ID را انجام داده‌اند و در هفت روز گذشته، ۱۵۵,۰۰۰ حساب جدید به آن اضافه شده است. در همین حال، تعداد تراکنش‌های کیف پول به ۱۴۲ میلیون افزایش یافته و تراکنش‌های روزانه کیف پول به نزدیک ۴۰۰,۰۰۰ رسیده است.

توسعه زنجیره جهانی

Worldcoin، که توسط سم آلتمن راه‌اندازی شده، همچنین در حال کار بر روی زنجیره جهانی (World Chain) است که یک شبکه لایه-۲ اتریوم است. آلتمن یکی از بنیان‌گذاران و مدیر اجرایی OpenAI، شرکتی که پشت ChatGPT است، می‌باشد. توسعه‌دهندگان امیدوارند با راه‌اندازی این زنجیره، هزینه‌های گاز کاهش یابد و فرآیند مقیاس‌پذیری آسان‌تر شود. علاوه بر این، زنجیره داده‌های World ID را برای جلوگیری از ربات‌های خودکار ادغام خواهد کرد و کاربران تأیید شده بخشی از هزینه‌های گاز تولید شده توسط شبکه را به اشتراک خواهند گذاشت.

نگرانی‌های حریم خصوصی داده‌ها

یکی از نگرانی‌های اصلی کاربران و سیاست‌گذاران، حریم خصوصی داده‌ها است. به عنوان مثال، ثبت‌نام‌های World ID به مدت چند ماه در کنیا متوقف شد، زیرا هزاران نفر در صف بودند تا تأیید شوند. این پروژه همچنین با مشکلات حریم خصوصی در مکان‌هایی مانند هنگ کنگ و پرتغال مواجه شده است.

منبع خبر

لینک کوتاه : blockchand.net/n/6a2a0